Ruch drogowy

Notatka ze zdarzenia drogowego

Policjanci, gdy zostaną wezwani do wypadku drogowego czy kolizji, sporządzają dokument opisujący dokonane przez nich ustalenia dotyczące tego zdarzenia. Notatka, podobnie jak pozostałe materiały dotyczące wypadku są udostępniane zakładom ubezpieczeń w celu ustalenia podstaw odpowiedzialności cywilnoprawnej i likwidacji powstałych szkód.

Należy jednak pamiętać, że prawo do zapoznania się z dokumentami dotyczącymi wypadku mają także jego uczestnicy, jak również właściciele pojazdów biorących udział w zdarzeniu. Informacji w tym zakresie udziela jednostka na terenie której, doszło do zdarzenia drogowego.

Zwracając się o wydanie zaświadczenia pamiętajmy, aby odpowiednio uzasadnić swój wniosek, poprzez wskazanie konkretnej przyczyny dla której potrzebne są nam informacje dotyczące zdarzenia. W celu otrzymania informacji o zdarzeniu, należy pisać emaila na adres rzecznik@rawa-mazowiecka.ld.policja.gov.pl

Jeżeli potrzebne jest zaświadczenie o zaistniałym zdarzeniu drogowym należy uiścić opłatę w wysokości 17 złotych w kasie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Plac Piłsudskiego 5 lub przelewem na rachunek: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej numer konta 24 9291 0001 0054 2395 2000 0010

Druk zaświadczenia poniżej.

 

 

Pliki do pobrania

  • 12.82 KB
Powrót na górę strony